logo         

For English please click here.

http://www.tommi-fly.com

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


» Reklamační řád
Reklamační řád

Tento dokument stanovuje postupy při uplatnění práva z odpovědnosti za vady zboží. Zbožím jsou produkty vyrobené firmou Tommi-fly (materiály na vázání umělých mušek, umělé mušky a ostatní rybářské vybavení).

Postup při reklamaci

V případě, že při nákupu nebude zboží doručeno v požadovaném množství, barevné škále a kvalitě je třeba obrátit se s reklamací na obchodního zástupce firmy Tommi-fly, kterým je Tomáš Sýkora.

V případě Vaší nespokojenosti reklamaci zašlete na e-mail tommi-fly@tommi-fly.cz.

V e-mailu prosím uveďte:

Číslo objednávky

Jméno a příjmení

Adresu

Telefonní číslo

E-mail

Popis závady

Po doručení Vašeho e-mailu Vám bude odeslána zpráva o zahájení reklamačního řízení. O reklamačním řízení bude vyhotoven zápis, který Vám bude do 14 dní zaslán v elektronické podobě.

Právo na uplatnění reklamace

Rozpor s kupní smlouvou (objednávkou): V případě, že zboží po jeho doručení k zákazníkovi je v rozporu s kupní smlouvou (objednávkou) má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně uvedl zboží do stavu, který kupní smlouvě odpovídá, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věcí, nebo její opravou, není li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. V tomto případě budou do 14 dní peníze vráceny převodem na účet kupujícího. To neplatí v případě, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

Reklamace umělých mušek: Umělé mušky mohou být reklamovány pouze při zjištění závady v okamžiku doručení k zákazníkovi. V tomto případě bude postup reklamace stejný jako v bodě č. 1

!!!!! Umělé mušky nelze reklamovat po dokončení lovu!!!!

Vady na zboží

Odstranitelné: Za odstranitelné vady se považují takové vady, kdy jejich odstraněním neutrpí vzhled funkce a kvalita výrobků a oprava může být provedena řádně ve stanovené lhůtě. Lhůta pro odstranění vady nesmí přesáhnout 30 kalendářních dnů, popř., delší dobu na které se prodávající s kupujícím dohodli. Posouzení charakteru vady přísluší prodávajícímu.

Prodávající je povinen bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvést do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, není li to k povaze vady neúměrné, nebo její opravou. Není li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu u ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

2. Neodstranitelné – Za neodstranitelné vady se považují takové vady, které nelze ve stanovené lhůtě beze zbytku odstranit a které brání tomu, aby výrobek mohl být řádně užíván. Jde-li o neodstranitelnou vadu, může kupující požadovat:

Výměnu zboží za jiné bezvadné

b)    Zrušení kupní smlouvy, (kupující vrátí vadné zboží a obdrží zpět kupní cenu).

Vyskytne-li se na zboží jiná neodstranitelná vada, jež nebrání jeho užívání, a nepovažuje-li kupující výměnu věci, vzniká kupujícímu právo na přiměřenou slevu ceny zboží nebo může od smlouvy odstoupit. Tatáž práva jako při výskytu neodstranitelných vad má kupující tehdy, projeví-li se na zboží stejná odstranitelná vada i po předchozích dvou opravách nebo vyskytují-li se na zboží alespoň tři odstranitelné vady.